teisipäev, 10. detsember 2013

Ergonoomiline analüüs

Kirjutan ausalt nii nagu on. Mul ei ole kindlat arvutilauda, kuna mul on sülearvuti, siis ma reisin sellega enda toas :) Tavaliselt istun diivanil, arvuti süles. Mu selja taga on aken. Kui on vihmasem päev, siis ei sega aknast tulev valgus mu tegemisi. Kui aga on päikesepaisteline päev, siis ma tõmban kaardinad ette, sest muidu paistab päike täpselt ekraanile ja teeb silmadele haiget. Istun ma tavaliselt kõige tavalisemas asendis - jalad maas, selg tahapoole kaldu, käed klaviatuuril. Tean, et see asend on vale aga mul on nii mugav ja tihtipeale ei suuda ma ennast sundida laua taha minnema. Tavaliselt ma ei jälgi pingsalt kella ja ei tee pause iga poole tunni tagant. Keskmiselt olen ma arvutis 2 tundi korraga ja peale seda lähen puhkan silmi - vaatan aknast välja ja panen silmad mingiks ajaks kinni. Mingeid kehalisi harjutusi ma ei tee ja tean, et arvutis istumisega teen oma olukorda ainult hullemaks. Kokkuvõtteks võin öelda, et pean hakkama rohkem sporti tegema ja pean hakkama õigesti arvutit kasutama, sest ma ei taha, et mul tulevikus arvuti pärast tervise probleemid oleks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar