teisipäev, 10. detsember 2013

Programmeerimine

Tere, täna kirjutan natuke programmeerimisest.
Kui keegi küsiks minu käest kas programmeerimine on vajalik, ma vastaks ei.
Miks? Sest mina isiklikult ei tunne selle vastu huvi ja ei ole ka väga arvuti inimene, mulle ei meeldi istuda ja pusida ühe programmi kallal. See pole lihtsalt minu. Aga samas võib-olla keegi teine vastaks, et programmeerimine on vägagi vajalik. See kõik oleneb inimese huvidest. Ma arvan, et sellega võiks alustada seitsmendast-kaheksandast klassist. Võiks alustada pisi asjadega ja liikuda järjest raskemale tasemele ning vaadata mis sellest välja tuleb.
Mina isiklikult ei hakka programmeerijaks, sest ma ei suuda tundide kaupa arvuti taga istuda ja midagi välja mõelda, mul hakkab lihtsalt igav ja kindlasti hakkab mul igav, sest ma ei oska programmeerijana midagi teha. Muidugi kui teile pakub see huvi, siis tegelege sellega ja arendage endas häid oskusi, sest kes teab mida võib elus vaja minna ;)

2 kommentaari:

  1. Meil on alati postituste kujundamise nõue!

    VastaKustuta
  2. nice one
    https://www.result.pk/modelpaper/

    VastaKustuta